Ingen kamera

Tjolahopp!

För första gången på väldigt länge. Bestämde mig för att idag skulle jag sova till 17, istället för 16. Men vaknade av mig själv 16.45, och vaknat av mig själv har jag inte gjort på hela sommaren, så det var riktigt skönt. Så nu sitter jag här, vi ska snart äta middag och känner mig riktigt pigg och utvilad! =) Så känns inge jobbigt alls att jag ska jobba 2 nätter till, utan bara roligt! Var mycket att göra natten som var, så den gick väldigt fort, och jag somnade gott imorse!

Tyvärr måste jag säga att det inte blir några foton de närmaste veckorna, då jag glömde min kamera i Örebro =/ Jag som äntligen kommit igång och lagt upp mycket foton på bloggen. Men får bli några veckor med bara text, så får jag fortsätta med bilder sen! =)

Hade en riktigt mysig kväll med Simon i torsdags, han lagade riktigt god mat, vi såg film och spelade alfapet. Ska be Simon skicka dom bilderna, så kan iallafall dom komma upp på bloggen =)

Var även till malmamarken igår, det var nostalgi på hög nivå, var mysigt att gå runt och titta på allt. Nästa år ska jag ta med mig Simon dit, mormor har inte riktigt ro att gå runt och titta, när hon har köpt det hon vill ha så vill hon åka hem!

Nej, nu blir det middag! Sen ska jag PYSSLA! =D

Ha en trevlig lördagskväll!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Claire

Skönt att sova så länge gumman =) Det var Johans 2 kompisar som var här på besök igår.

Glöm inte vara med och tävla på min blogg gumman ;)

http://clairee.blogg.se/2010/july/tavling.html



x x

/Claire

2010-08-01 @ 16:38:17
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0