Ledig =D

Ja, då är man i Örebro igen. Sitter just nu i Måna och H-I lägenhet och äter lunch med hjärtat mitt. Ska sen upp på stan en stund innan han börjar jobba vid 14. Sen kommer Claire upp på stan, så ska jag följa med henne och kolla på lite kläder som hon hade tittat på igår!

På eftermiddagen så ska jag jag till frisören, måste klippa topparna då det börjar vara väldigt risigt längst ner =P Sen efter det så blir det grillning hemma hos Claire tillsammans med Emma (Claires syster). Inatt ska jag och Claire jobba, känns inte så lockande just nu =/

Igår kväll så var vi ute på stan. Jag och Simon började kvällen med att äta middag på stan, och sen blev det drinkar med Claire, eller jag och Claire drack drinkar och Simon drack öl med Markus.
Lägger in några bilder från kvällen senare =)

Hoppas att alla har en bra dag i solen! =)

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0