Minisemester i Örebro

Ja, nu är jag i Örebro, det är underbart att få träffa mitt hjärta igen. Torsdagen var riktigt, riktigt mysig! När jag kom till örebro så plockade jag upp Simon utanför bolaget, där han hade shoppat lite inför kvällen =) Sen bar det av mot Tisarbaden, där en mysig kväll med god mat (surströmming), god dricka och mycket trevligt sällskap väntade.

På fredagen så tog vi lite sovmorgon, innan vi åkte in mot civilisationen då Simon skulle börja jobba klockan 14. Dock hann vi med ett stopp på scrapbookingbutiken i Kumla, vilket jag och Sandra tyckte var väldigt trevligt. Simon var väl inte riktigt lika entusiastisk ;)
När vi kom in till stan så skjussade vi Sandra till tåget, då hon skulle åka tillbaka till Uppsala. Sen blev det lite lunch innan Simon åkte till jobbet. Eftersom jag på natten sedan skulle göra ett litet gästspel på mitt gamla jobb, så lade jag mig för att sova en stund när jag kom hem. Kvällen innan hade blivit ganska sen, så kände att jag behövde fylla på med nån extra sömntimme. Men först var jag och hälsade på hemma hos Claire en stund, alltid lika trevligt.
Sen vid 18 så kom Fredrik över för att äta middag med mig, innan det var dags för oss båda att åka till jobbet!

Natten gick bra. Det var roligt att vara tillbaka, även om natten var en aning rörig, och fullt upp hade vi!

Idag är det lördag, och vi sitter i Måna och H-I lägenhet där vi ska sova inatt, för våran lägenhet är upptagen av familjen Wiksell. O-ringen börjar ju imorgon, så de ska låna våran lägenhet i veckan!

Nej, nu ska vi strax äta! Lägger in lite bilder imorgon!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0