Mysdag

Ja, idag är en sån där riktig mysdag! Regnet har öst ner hela dagen, och det känns sådär grått och kallt ute. En perfekt sovdag, speciellt när man har jobbat natt.

Jag och Claire sov till 14, sen fixade Claire te och mackor! Inte illa att få frukost på sängen! Tack gumman!

Vi ligger fortfarande i sängarna, eller ja, jag ligger på en uppblåsbar jättemadrass på golvet. Tittar på tv och leker med datorerna. Tar det lugnt helt enkelt. SÅ skönt att bara ta det lugnt så här efter man jobbat. Ofta skyndar man sig upp och ska göra en massa saker när man vaknar, men tror att kroppen mår rätt bra av att bara ligga och ta det lugnt några timmar... Fast snart kommer Simon och hämtar mig, han slutade nyss, så får väl snart ta och pallra mig upp ur sängen! Men blir att bara ta det lugnt ikväll, ska bara mysa med Simon! <3 För imorgon fm, så ska jag åka tillbaka till Eskilstuna igen, för att först gå på malmamarken, och sen jobba fredag, lördag och söndag.

Hoppas att ni haft möjlighet att stanna inne idag, för det är rätt mysigt med sånt här väder, så länge man slipper gå ut! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0