Näshulta

Nyss hemkommen från en heldag i Nädhulta. Det har varit jättemysigt! Även Cilla med barnen har varit där, så dagen har ägnats åt att bada, leka, fika och äta. Även skönt att komma ut på landet lite också.

Imorgon bär det av till malmköping under dagen, och sen vid 16-17 ska jag träffa Anna en stund innan jag ska iväg och jobba på kvällen!

Blir ett kort inlägg idag, då jag även ikväll är riktigt, riktigt trött. Hade tänkt att jag skulle pyssla ikväll, för det blev inget igår när jag var så trött, men är alldeles för trött idag också. Så blir sängen med en bok istället. Känner att de 4 nätterna kommit ikapp mig nu =P


Johns hund King


Kvällens godbitar:









Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Claire

Mumsigt =)

Jag KANSKE jobbar på fredag. Helena kan inte ge svar ännu.

2010-07-21 @ 03:04:51
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0