Nya skor!

Kom precis hem från tuna park, har uträttat några ärenden, men hittade även ett par nya skor, det tycker jag om. Har länge funderat på om jag ska köpa såna skor eller inte, hade inte riktigt bestämt mig om jag tyckte att jag passade i dom eller inte. Dom är jättesnygga på andra, och Claire köpte ett par jättesnygga för några veckor sen. Nu när jag var på skopunkten så hittade jag ett par jag gillade, som ändå satt skapligt snyggt även på mig, så då slog jag till. Sen får det väl visa sig om jag trivs med dom eller inte.

Åt en lunchmacka ute på balkongen nyss, och nu ska jag strax gå ut och lägga mig i solen en stund. Man behöver nog dock inte ligga så länge idag, för solen tar rätt bra. Är riktigt, riktigt varmt ute idag, men jag klagar inte. Det här är riktig sommar och det tycker jag om!

Vid 17 tiden ska jag hem till Anna, och senare ikväll blir det utgång. Ska bli roligt, och speciellt i det här underbara vädret! =)

Lägger in ett kort på de nya skorna, lägger även in ett kort på min väska som jag köpte förra veckan!


Skorna


Och väskan.



Ha en bra dag!

Kram / Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0