Och regnet öser ner...

.. Nu vill jag ha sol igen. Och om det blir som de har lovat så får jag som jag vill imorgon! Och då blir jag jätteglad, för planen är att ta en öl på stan imorgon kväll tillsammans med Claire, och då vill man ju gärna ha sol! Att det har regnat idag har inte gjort jättemycket då jag sovit nästan hela dagen, dock så cyklade jag iväg med min cykel till cykelreparatören när jag vaknade, och eftersom det även då regnade rätt rejält så var jag blöt när jag kom tillbaka. Fick ju gå på hemvägen, men passade på att prata med Claire påvägen, så var inte så farligt, trots att det regnade!

Har sovit en stund till nu ikväll, så känner mig faktiskt riktigt pigg och laddad för att strax åka till jobbet! Och sen imorgon när jag vaknar vid 13-tiden, så bär det av till Örebro igen! =) Ska åka över till Werra, Leo och Molly en stund för att säga hejdå, då dom flyttar till Gotland på torsdag! Kommer sakna dom jättemycket! Har iallafall köpt presenter till båda två, hoppas dom blir glada, vi är nöjda med presenterna iallafall! =)

Lägger in lite bilder från helgen nu, som jag lovat i flera dagar ;)



Surströmming *mums*



Simon har ju köpt en kamera, så Sandra försökte lära honom lite bra saker!



Senare på kvällen ;)



På lördagskvällen blev det mys! <3





NU ska jag åka till jobbet!

Kram


Kommentarer
Postat av: Claire

Hur går det på jobbet? ;)

2010-07-27 @ 05:08:44
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Lina

vilken snygg soffa ni har :) inte sett den förut!

2010-07-27 @ 14:38:50
Postat av: Cecilia

Vi har köpt en ny soffa, men inte den där! Det där är hemma hos Simons mamma. ;)

2010-07-28 @ 00:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0