Regn

Ja, första gången på väldigt länge så regnar det rätt ordentligt ute. Och det känns väldigt skönt, för då kanske det kan bli lite bättre luft ute. Ska snart gå ut till bilen och åka till jobbet, men ska bli skönt att få gå en liten sväng ute i regnet påvägen till bilen. Ska passa på att riktigt dra in den friska luften i lungorna.

Sista natten nu, sen är jag ledig några dagar, det ska bli rätt skönt. Känner att det sliter rätt bra på mig när man ska vara vaken och alert hela nätterna.
Så imorgon blir det att gå upp runt 13, och sen åka och träna på eftermiddagen. Sen resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, sola lite om vädret tillåter, och sen blir det nog en del pyssel imorgon kväll. Var ett tag sen nu, så det ska bli roligt! =)

Nu räknar jag ner dagarna till torsdag då jag ska åka hem till min älskling igen, 5 dagar kvar.

Ska ta och plocka ihop mina saker nu, och sen är det jobbet som gäller!

Kram och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0