Seg natt

Ja, det måste jag onekligen säga, det är rätt segt att bara sitta. Allt har varit så lugnt, så jag har inte behövt göra nånting. Ute på avdelningen har dom istället rätt mycket att göra, så då känns det ju ännu drygare att bara sitta här. Men får ju inte lämna rummet några längre stunder. Men nu vill jag att klockan ska rulla på lite fortare de sista 3 timmarna, för nu vill jag hem och sova så att jag kan få åka till Örebro sen. Måste dock fixa ett ärende på stan åt farmor och farfar först innan jag lämnar stan, men det går rätt fort.

Nej, har inte nåt vettigt att skriva egentligen, har bara så tråkigt, så var tvungen att skriva nånting. Har läst väldigt mycket, men nu börjar det bli drygt det med, för jag börjar bli så trött. Plus att kroppen värker av att sitta stilla, känner av att jag tränade tidigare idag, får småkramp i benen... jobbigt värre!

Hoppas att n sover gott! =)

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0