Shopping

Sitter nu hemma hos Claire, nyss hemkommen från frisören! Så nu är håret lite fräschare, toppade bara, men det gör rätt stor skillnad för det var riktigt slitet innan.
Innan det så var vi en sväng på stan, först gick jag med Simon, vi gick lite i affären och sen blev det en glass i solen. Sen när Simon åkt till jobbet så gick jag och Claire på stan en stund, Claire shoppade loss och köpte 2 klänningar, ett linne, en kofta, en väska och lite nagelgrejer.. Själv blev det bara ett linne, men bättre än ingenting. =)

Nu sitter vi och slappar, känner oss båda rätt sega, och ingen av oss har den minsta lust att jobba inatt. Vi börjar vara rätt slitna, men vad ska man göra, vi har inte så mycket val, bara att jobba... mne vi jobbar tillsammans iallafall, så det är bra =)

Men först ska det grillas, vilket jag ser väldigt mycket fram emot, var länge sen jag åt grillat... Blir inte den typen av mat hemma hos mormor, där är det mer husmanskost som gäller, men jag klagar inte på det heller, har fått en massa god mat i sommar! =) men lite variation är alltid trevligt! =)

Nej, nu blir det en stunds slappande, innan vi ska åka iväg till Willys.




Claire med våra fina drinkar på "Lilla Örebro"






Vakthunden Molly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0