Singelnatt

Dagen idag har varit rätt lugn, härlig dag. Gick upp strax efter 8, eller ja, snarare strax innan halv 9. Åt lite frukost innan det bar iväg till gymmet. När träningen var avklarad så styrde jag bilen mot Malmköping för att tillbringa dagen hemma hos farmor och farfar. Kändes så tråkigt att sitta instängd i en lägenhet i stan när det är så fint väder. Så dagen ägnades åt en del solande, men umgick mest med farmor och farfar. Bland annat så plockade jag och farmor en del vinbär.

Nu ikväll så har jag varit och spelat minigolf med Anna, Linda och Isak, det var väldigt roligt faktiskt, även om det inte gick så bra för mig, men kom inte sist iallfall. Fick ett poäng mer än Isak, så kom trea! =)

Nu sitter jag på jobbet igen, och det kommer bli en långsam natt, då jag sitter vak. Så blir väl att läsa en massa i min bok, samt surfa lite på datorn, samt kanske titta lite på tv. Men tror ändå att natten kommer att gå väääldigt långsamt. Men men, nån måste ju sitta här, och jag har klarat mig tidigare, så var väl min tur nu.

Imorgon ska jag äntligen åka till Örebro och träffa min älskling! Blir att plocka upp honom i stan när jag kommer från Eskilstuna, och sen bär det direkt ut till Tisaren, (till Måna och HI) där vi kvällen till ära ska äta surströmming. Sen blir det väl några öl också och lite mys!  Sen på fredagen så bär det av in till Örebro igen, då Simon ska börjar jobba vid 14. Jag ska sen äta middag med bror min, innan det blir dags att åka till jobbet. Ska jobba på almby en natt, ska faktiskt bli rätt roligt att göra en extra natt där, även om jag säkert kommer känna mig lite vilsen, då jag typ inte jobbat på 2 månader... Men går säkert bra! =)

Nej, ska ta och fortsätta läsa lite i min bok, innan det blir dags för kvällsfika. Hoppas även kunna komma in på facebook snart, de håller på o uppdaterar eller nåt, så man kommer inte in för tillfället! =P

Hoppas att allt är bra med er!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Claire

Jag jobbar på fredag men jag jobbar på Norrby =(

Men jag tänkte kanske gå på cirkus på fredag klockan 19, vill inte du och Simon följa med? =D



Pusss

2010-07-21 @ 23:58:36
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0