Tropisk värme

Ja, man kan ju fundera på om man verkligen befinner sig i Sverige, för den värme som varit de senaste dagarna känns väldigt mycket som utlandsvärme. Men jag klagar inte =)
Var riktigt härligt att kunna gå ut igår kväll utan att behöva ta med sig någon tröja, och inte ens tycka att det var det minsta kyligt när vi gick hem vid 2 snåret, det är riktig sommar.

Idag gick vi upp vid 9-tiden, eller iallfall ja, Anna var redan vaken och uppstigen när jag vaknade. Hon skulle börja jobba vid 11, sista dagen innan semestern, så därav den tidiga uppgången. När hon gick till jobbet så åkte jag till gymmet, som ligger rätt nära där Anna bor. Svettigt var det, men skönt att ha det gjort så pass tidigt på dagen, speciellt eftersom jag ska jobba inatt. Eftermiddagen har tillbringats ute på gräsmattan, och senare på balkongen, gäller ju verkligen att passa på nu när det är så himla fint väder!

Ska jobba nu 2 nätter, sen ledig 1 natt, och sen jobba 1 natt till, och sen blir det att åka hem till Örebro! =) Saknar Simon jättemycket, så ska bli väldigt mysigt att komma hem, sen på fredag kväll så ska jag dricka öl/vin med Claire och bara sitta och snacka, det längtar jag också efter! =)

Nu ska pyssla en stund, alternativt lägga mig på sängen och sluta ögonen en stund, tänkte att jag skulle vänta med att sova till efter maten, men nu känner jag mig riktigt trött, så kanske ska passa på att sova en liten stund! =)

Hoppas att alla har haft en bra helg, det har jag haft! Avslutar med att lägga upp ett par bilder från igår! =)


Riktig sommardricka, alkoläsk med jordgubbar


Snygging <3 


Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Claire

Weeii.. äntligen lite bilder =)

2010-07-05 @ 23:01:52
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0