Tröttare än tröttast

Ja, idag är jag riktigt seg, så ska bli skönt att få gå och sova snart. Tänkte att jag skulle försöka hålla mig vaken till 21 iallfall, men sen känns det ok att lägga sig! =)

Insåg precis att jag bara att har 12 nätter kvar på neonatal, iallfall nu i sommar. Det känns JÄTTETRÅKIGT! För jag tycker att det är så himla roligt att jobba, så skulle kunna jobba hela tiden, om jag fick ;) fast iof, idag är det ganska skönt att vara ledig. Men det beror ju mycket på att jag gick upp tidigt, hade jag sovit till 16/17, så hade jag säkert varit fit for fight och kunnat jobba en natt till. Men tror inte det hade varit så nyttigt för kroppen. Så är nog bra att jag är ledig =)

Idag har jag inte gjort så mycket, pallrade mig iallfall iväg till gymmet förut, och det är jag nöjd med! Sen har jag varit med mormor till Ica Stenby och handlat, men mer har jag inte presterat idag. Tänkte att jag skulle pyssla lite ikväll, får dock se hur länge jag orkar, för just nu kämpar jag med att hålla ögonen öppna, så det känns inte så lovande ;)
När jag var hemma i Örebro förra veckan så hade jag fått ett nytt scrapbookingpaket, med sommartema, så tänkte att jag ska kolla lite närmare på det nu =) Lägger in några bilder på de sakerna jag fått! =)






Gillar framförallt de söta fjärilarna


Nu är det bara 3 dagar tills jag får träffa mitt hjärta igen! =D

Kommentarer
Postat av: Claire

Tack för kommentaren älskling =)

Jag kanske ska jobba på fredag och då kanske vi får jobba ihop =D



Pusss

2010-07-20 @ 16:21:06
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0