Äntligen!

Ja, idag har jag äntligen tagit första löpturen på väldigt, väldigt länge! Imorgon är det 10 veckor sen jag började med mitt träningsuppehåll, och nu är jag igång igen. Får hopppas att det går bra bara, att jag inte får ont igen när jag ökar på löpningen, men ska ta det väldigt lugnt så det ska förhoppningsvis gå bra. Idag sprang jag 17 minuter, och det kändes riktigt bra! Så nu har du svaret på din fråga Claire ;) Nu är jag tillbaka på banan igen, hoppas jag!

Natten som var gick bra, nu börjar det ju som sagt vara lite mer att göra, så det är roligt! Jag älskar verkligen mitt jobb, skulle kunna jobba hur mycket som helst! =) Ska eventuellt ta en natt extra imorgon, då det saknades folk. Känns så bra att ha jobb som man verkligen trivs på, det har jag ju i och för sig alltid haft, trivs väldigt bra även i Almby, men det är roligt att göra någonting nytt!

Tror att jag ska ägna sista timmen innan det är dags att åka till jobbet igen åt att scrappa. Är nån vecka sen nu, så ska bli roligt att pyssla lite igen!

Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Claire

Härligt att du är igång igen ;)

Puss

2010-07-01 @ 20:37:26
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0