Gym, sol och snart dags för jobb

Började dagen med att åka iväg till gymmet, det är ett rätt skönt sätt att börja dagen på. Påvägen tillbaka så kände jag mig väldigt pigg och fräsch och det mesta kändes riktigt bra!
När jag kom hem var maten nästan klar *lyx* och efter den så la ajg mig ute på gräsmattan en stund. Fanns dock en del moln, men mellan molnen lyste solen stark och förhoppningsvis så fick jag lite färg.

På em har vi varit iväg och handlat och sen satt vi på balkongen och åt glass.

Nu börjar jag vara lite nervös inför ikväll, jag hoppas att det blir lagom att göra, inte helt tomt, men inte heller kaos. Men det kommer säkert att gå bra! Kan inte göra så mycket mer än att göra mitt bästa, och det finns ju folk omkring mig som kan hjälpa till om jag behöver hjälp! =)

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok, innan middagen är klar, sen tror jag att jag ska lägga mig och vila en stund, så jag är ordentligt pigg ikväll! =)

Avslutar med att lägga in några kort från bröllopet! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0