Härliga sommar

Ja, nu känns det som att sommaren är här på riktigt, älskar värmen och solen. Har legat ute på gräsmattan nu en timme ungefär och solat och läst en bok. Har även fått lite tvätt ren, känns skönt att inte ha en massa smutstvätt med mig när jag kommer tillbaka till mormor i eftermiddag.
För om en timme ska vi packa in oss i bilen och styra kosan tillbaka till Eskilstuna, simon ska ju på jobbintervjun ikväll vid 18, och först ska vi äta middag hos mormor.

Så borde inte sitta här mera nu, utan istället plocka ihop mina saker, även datorn, och göra mig klar för att åka. Min mage började i skrivandes stund kurra nåt förfärligt, så den tycker nog att jag ska ta något lätt att äta innan vi åker också =P

Men nu har jag ju skaffat mobilt internet, så nu kommer det komma kontinuerliga uppdateringar, även när jag är hos mormor! Det känns bra, känner mig så naken när jag inte har något internet, eller snarare så blir jag väldigt rastlös! =P

Hoppas att alla har en toppendag ute i solen!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0