På plats i Eskilstuna

Nu sitter jag här i "mitt" rum hemma hos mormor, Simon har precis åkt hem och jag känner mig lite ensam. Men vi ses ju igen på lördag, då vi ska grilla och ha det mysigt tillsammans med mamma, pappa och Fredrik på campingen i gustavsvik där mamma o pappa ska stå med husvagnen under helgen. Eftersom jag jobbar både natten till och natten från midsommar, så får jag ha min midsommar på lördag, med vin och god mat, vem bryr sig om dagarna liksom? ;)

Imorgon är första jobbnatten, börjar vara lite nervös, tänk om det har blivit en massa bebisar så att jag får jättemycket att göra. Har ju varit så lugnt under min introduktion, så har inte riktigt fått in vanan på hur man hanterar stressiga situationer, men det är väl bara att ta det lugnt. Och sen fråga, fråga, fråga om man undrar över saker. Är tydligen bara ordinarie förutom mig, så det finns ju kunnigt folk runt omkring mig. Men ändå, är ju iallafall nervös, men det kanske hör till?!?!

Ska ta och lägga mig tidigt idag, för tänkte ta och åka och träna vid 9 imorgon, innan det blir så hemskt varmt. I övrigt har jag inte så mycket planer för morgondagen, har lovat att följa med mormor och handla, som bärhjälp, men annars så är det väldigt lugnt. En plan är iallafall att sitta lite ute i solen, måste ju jobba på brännan inför Turkiet! =)

Nu ska jag ta och sätta mig på mormors balkong och läsa lite, sen så blir det nog snart sängen för min del.

Förresten så gick Simons jobbintervju bra, han ska skicka över nummer till sin referens, och om den är bra så ska dom boka in introduktionspass! =) Spännande, spännande!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0