Riktigt mysig sommardag!

Tjohoo!

Ja, nu är jag inte blek längre iallafall, utan snarare röd som en kräfta eller något liknande. Och även om huden säkerligen kommer kännas några nummer för små imorgon, så tycker jag ändå om det faktum att jag har fått färg.

Dagen har varit riktigt underbar, kunde inte fått en bättre start på sommarlovet! För det första så var kvällen igår alldeles underbar eftersom den spenderades med min älskling. Vi åt en massa god mat, drack vin och sjöng singstar! =)
Imorse så klev vi upp vid halv 9 ungefär, sen hämtade vi Molly hos Matilda och tog bussen ner till stan. Där hämtade vi våran bil som Fredrik lånat under natten (hans tåg till arlanda gick 02.27). När vi packat in oss i bilen så bar det av till Nora där simons pappa och sambo har sin husvagn står. Så dagen tillbringades där med att leka i gräset, gå en lång promenad, äta glass (som dock Molly missade då hon somnade medan vi stod i glasskön ;) ) och badade. En riktigt härlig sommardag var det, och det var skönt att komma hemifrån lite, få komma ut på landet där man har typ 100m ner till vattnet! Underbart helt enkelt! Och Molly var alldeles fascinerad av allting nytt överallt.

Nu sover Molly sött, helt utpumpad efter en lååång dag, och då klockan hann bli 20 innan hon somnade, så hoppas jag att hon tar lite sovmorgon imorgon. Och inte gör som imorse hemma hos Mathilda... vaknar 5.30. Då blir jag inte så värst glad =P För jag känner att jag är rätt slut jag med, tvättar till 22, men sen blir det sängen även för mig.
Simon åkte nyss iväg till jobbet, så blir väl att gå ut typ direkt när hon vaknar imorgon, för jag antar att Simon vill sova! ;)

Hoppas att alla har det underbart ute i det fina vädret! Sommaren verkar äntligen ha kommit! LOVE!!!

Kramkram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0