Sommarväder!

Ja, man kan ju inte säga annat än att det är underbart väder ute! Tyvärr så kan man ju inte riktigt njuta av det för fullt, då man har en tenta att plugga till. Plus att vi idag hade föreläsning 8-12, och efter det så har suttit på kontoret och fixat med alla intyg och så.

Nu väntar jag på att Claire ska komma, så ska vi åka ner på stan en sväng. Sen blir det några timmars plugg, troligtvis ute i solen, en stund iallafall. Man brukar rätt snabbt tappa koncentrationsförmågan när man pluggar ute i solen. =P

Sen ikväll blir det ju som jag skrev igår styrelsefest, det ska bli trevligt, speciellt i det här underbara vädret.

Nu tycker jag att Claire ska komma, känenr mig lite lätt stressad över att sitta här sysslolös, när jag vet att jag har massor att göra hemma. Men inte så mycket som jag kan påverka just nu.. bara hoppas att hon kommer snart! =)

Nu ringde hon, så nu ska jag rusa!

Ha en bra dag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0