Tentaplugg + sjukgymnast

Ja, då var det sista dagen för tentaplugg nu då, eller ja, jag har några timmar på mig imorgon också. Ända fördelen med att ha eftermiddags tenta är att man inte behöver vara helt klar dagen innan =) Solen skiner ju som alla vet idag med, och det gör att man inte riktigt kan vara på dåligt humör, trots att jag har en massa att göra. =) Och som jag sagt en miljon gånger vid det här laget, den här tentan känns inte så farlig att plugga till, allt är så intressant!

Ska alldeles strax ta och gå till vårdcentralen, ska äntligen få träffa en sjukgymnast. När jag hade varit hos läkaren och fick träningsförbud 4-6veckor så sa jag ju att det kommer jag aldrig kunna vila, bestämde mig då för att vila 3 veckor och sen börja försiktigt. Men insåg idag att det är 6 veckor sen jag var på det där läkarbesöket, och jag har inte tränat en enda gång. Men efter 3 veckor så hade jag fortfarande riktigt ont när jag gick, och sen när det började bli bättre, så blev jag ju dunderförskyld och har varit det i 2 veckor. Nu börjar jag vara frisk, och tänkte att i helgen ska jag ta mig en liten löpartur! =) Wiiie! Men måste också erkänna att det tar emot lite, har ju liksom vant mig vid att inte träna. När man är inne i träningen så är det inga problem, emn har liksom insett hur mycket tid träningen tar, hur mycket tid jag har haft till annat nu =)

Men ska ta och stoppa i mig en smörgås och rusa iväg till vårdcentralen! Sen blir det hem för mer plugg!

Ha en bra dag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0