En lugn och mysig helg... trodde jag =P

Ja, skulle precis skriva ett inlägg om vilken lugn och skön helg, där väldigt lite har hänt... Och precis när jag öppnar sidan, så hör jag Simon jämra sig i köket. Han stod och diskade när ett glas gick sönder, så han skar sig rätt ordentligt, på flera ställen! Nu är han omplåstrad och det verkar inte vara jättedjupa sår, men lite synd om honom ändå!

Men i övrigt har det varit en bra helg. Åkte ju till Arlanda i fredags för att hämta mamma och pappa som kom från Thailand, körde dom till Falun. Åkte sen på lördagen tillbaka till Örebro för att jobba, vilket höll på att gå tokigt, men det löste sig! =)

Så inatt blev det jobb för oss båda, och idag har vi därför bara tagit det lugnt, sovit en del, tittat på vasaloppet, tränat och pluggat (det sistnämda gällde enbart mig ;) ) Ikväll har vi ätit lasagne, Simon lagade och det blev himmelskt gott! Jag skojar inte, vi har typ slickat formen, åt upp en hel stor ugnsform på bara vi 2 =) MUMS!! Det måste han göra om snart! =)

Nu ska vi snart se film på 3:an, samt äta fruktsallad. Fast först så ska jag diska klart, Simon ville inte fortsätta, förstår inte varför ;)

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0