Full fart hela tiden

Ja, har inte riktigt haft tid att blogga så mycket, de senaste veckorna. Eller tid och tid, men först var simon hemma i 2,5  vecka, och då var det mysigare att umgås med honom. Och sen veckan som varit nu har jag varit bortrest några dagar, sen har det varit tentaplugg som gällt resten av tiden. Och kändes som att det gick bra faktiskt. Så får hålla hoppas på det!

Helgen har varit bra. I fredags så kände varken jag eller Claire för att jobba, så tillbringade kvällen hemma hos henne istället, men god mat, ett glas vin och film istället. Gick hem vid 12 typ, och sov i nästan tolv timmar, tror att jag var lite trött. :P Sen igår em så var det långpass som gällde, 22 km. Resten av dagen tillbringade jag i soffan framför tvn. Fredrik kom över vid 7 och såg lite film. Dock så blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Claire ringde från jobbet vid 21.30 och frågade om jag kunde rycka in och jobba. Var en som krockat påvägen till jobbet. =( Klart man ställer upp, så det blev jobb hela natten, och sen idag så har jag sovit till 13, nu tvättar jag fram till 16. Tänkte passa på att städa lite samtidigt. Sen ska jag ge mig ut och jogga lite.


Veckan som kommer nu blir det en hel del jobb, ska jobba natt måndag, tisdag, fredag och lördag. Men blir mycket pengar! =D 

Hoppas att ni har haft en trevlig helg, det har jag! =) Lugn och skön

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0