Jaha...

... Vad ska man ta och hitta på nu då? Det är inte så att det inte finns saker att göra, det är bara så att jag inte vet vad jag ska välja. Om jag ska göra tråkiga, men ack så viktiga saker, som att plugga lite och städa, eller om jag ska göra något som är roligt som till exempel scrappa eller se en film. Så det jag hoppas på är att werra ska höra av sig snart så att jag kan gå dit istället, så slipper jag välja vad jag ska göra ;) Men borde faktiskt kolla lilte på plugget, vi har ju börjat en ny kurs, och har typ inte gjort någonting alls =P
Imorgon har vi temadag hela dagen, så kanske borde kolla upp om det är nåt man ska göra inför den. Har för mig att det var nåt man skulle läsa in inför den. Men det känns rätt tråkigt!

Jobbade natten som var, det var en lugn natt, och jobbade med Helena, så det var trevligt. Efter att jag vaknat till liv så har jag pratat med en som ska köpa våran säng, vi la ut den på blocket igår, för vi ska köpa en säng av Pierre, en 1.40 säng =D Blir 20 cm större än vad vi har nu, och det gör rätt stor skillnad. =)
Sen har jag varit hos Claire och pluggat lite inför omtentan som vi har på måndag, det känns rätt ok faktiskt, behöver bara göra om en liten del av tentan. Så känns som att jag har det under kontroll.

Nej, kanske ska ta och ta tag i nånting nu, så att jag inte har allt kvar sen ikväll, för planen är att lägga sig tidigt! Kanske ska ta óch kolla upp lite inför imorgon ändå!

Ska ta och påskpynta nån dag också snart, är ju bara en dryg vecka kvar till påsk. Tycker att det är mysigt med påsk, för då känns det att det är vår! =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0