Tenta dags!

Jaha, då var man vaken, tröttare än på riktigt länge. Kom hem från Matilda vid 22.30 igår, tittade igenom pluggpapprena en sista gång. Känns som att det inte finns nåt mer att plugga på, antingen så går det bra, eller så har jag helt glömt bort nåt som är viktigt. =P
Gick och la nig typ 23.30, men kunde verkligen INTE somna. Tog över en timme tills jag förflyttade mig till drömlandet, fy vad drygt det är när man känner att man verkligen vill sova, men inte kan, hur trött man än är. Så när klockan ringde imorse så var jag en aningen seg. Nu sitter jag och äter frukost, tittar lite grann i mina papper, och ska snart börja gå bort till Claire. =)

Var förresten väldigt trevligt hos Matilda igår, var ett tag sen vi bara satt och snackade i flera timmar, det var mys! <3 Gick åt några koppar te! =)

Blä, upptäckte precis att det regnar ute, inte direkt mysigt, men det positiva är ju att ju mer det regnar, desto fortare försvinner snön! =D

Efter tentan så blir det att åka hem en stund, damsuga och diska undan lite, innan jag ska åka ner till stan och möta min älskling!! Ska äta lunch på stan, för sen måste jag tillbaka till skolan för att hålla i styrelse och sektionsmöte, dålig tajming med att simon kommer hem, men vad ska man göra :P
Är dock lite nerväs för mötet för det är nåt valmöte för FUM, men har typ ingen aning om hur allt ska gå till och vad vi ska göra =P och det är jag som ska hålla i det, så det känns ju sådär =P


Nej, ska ta och fixa det sista, sen blir det tenta! Hoppas att alla har en bra måndagmorgon! ;)


Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0