Uppdatering

Ja, igår blev det inget skrivet. Hade först heldag i skolan, som faktiskt inte var så tråkig som jag trodde att den skulle vara, riktigt intressant ämne faktiskt. Arbetsrätt.

Sen när jag kom hem så var det en tjej här och tittade på våran säng, som hon ska köpa.  =) Så snart har vi en 1.40 säng istället för en 1.20 säng, det kommer bli toppen. 20 cm gör rätt stor skillnad =)

Sen var det ju faktiskt voffeldagen igår, så bjöd Robin på vofflor. Sen blev det lite tv och skitsnack några timmar innan han gick hem.

Idag har jag tagit en alldeles för lång sovmorgon (oops), pluggat, tränat och pratat med min handledare på psykjourmottagningen. Är faktiskt lite nervös inför praktiken, känner att det här inte är min grej riktigt. Men blir säkert bra, lär ju iallafall lära mig en massa saker.

Nu ska jag styrketräna lite, innan det blir en dusch och lite mer plugg. Sen tänker jag nog faktiskt äta pizza till middag ikväll. Är ju meningen att jag ska vara nyttig, men man får göra undantag! =)

Nej, bäst att sätta fart, börjar bli kall.

Sen inatt blir det jobb! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0