Det är ju sol!

Imorse så skulle jag och Claire ha gått ner till skolan, men pga regn så tog vi bilen istället. När jag kom hem från tentan så var det fortfarande mulet, grått och en och annan regndroppe föll fortfarande.
Så jag bestämmer mig för att titta på film och sova en stund, för att sen ta tag i allt som ska göras. Är ju ändå tråkväder ute, så gör ju inget att stanna inne hela dagen.

MEN, när jag vaknar skiner solen, och jag hinner inte mer än slå mig ner vid skrivbordet så ringer Claire och frågar om jag vill följa med och köpa glass, eftersom det är så underbart väder ute! Ja, varför inte!! Så nu har jag precis kommit tillbaka, och jag kan berätta att det var riktigt, riktigt varmt ute! Rena sommarvärmen! Tänk om man kunde få sitta ute och ta en öl ikväll, det vore underbart, men så kul ska vi inte ha det. För ikväll så ska vi ju jobba! =/ Men vi får hoppas att det fina vädret håller i sig, för då blir det definitivt öl i veckan! =)

Nu blir det lite hårdplugg, sen måste jag städa upp lite! Men helst av allt skulle jag helst vilja göra en picknickkorg bestående av pastasallad och en vinflaska, samla några vänner, helst även min älskling och bara gå ut och sätta sig på nån gräsmatta nånstans! Det längtar jag efter! Vad längtar ni efter?



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0