En dag med SOL

Ja, gårdagen var riktigt härlig. När jag vaknade vid 10-tiden så lyste solen från en klarblå himmel, och eftersom Simon hade jobbat natt, och vi är hundvakt åt Molly så var det bäst att gå ut om Simon skulle få sova någonting alls. För Molly tycker att det är väldigt roligt att hoppa på den som ligger och sover, samt bita i Simons fingrar, och det uppskattar inte Simon, jag kan inte förstå varför?? ;)
Så satt ute till typ 12, då jag gick in och väckte Simon, och en stund senare tog vi en promenad till coop för att köpa glass, och dom timmarna ute i solen räckte mycket väl till att ge mig rejält brända axlar, bröst och armar. Även om det gör ont så gillar jag ändå på nåt sätt att vara solbränd, är ju härligt att se att solen har tagit, att man har fått lite färg iallfall =)

På kvällen var vi på förfest hos Millan, det var jättetrevligt, var hur länge som helst sen vi träffade dom. Måste se till att det blir oftare nu! Dock var jag inge sugen på att gå ut, eftersom jag fortfarande är rätt förskyld, samt ordentligt fattig. Så Emil skjussade hem oss vid 22.30, via McDonalds, vilket var supergott då det var väldigt länge sen jag åt mat från donken. Så vi tittade lite på en film medans vi åt hamburgarna, sen blev det sängen, eftersom jag var riktigt trött.

Nu ser vi klart på filmen, sen så ska jag ägna några timmar åt att plugga hade jag tänkt. Sen blir det nog lite pyssel också tror jag, dock börjar mitt lim ta slut, så måste nog skicka ut Simon och köpa mera ;)


Hoppas att alla har haft en bra helg. Jag tycker att den har gått förvånansvärt fort, speciellt med tanke på att min helg var på 4 dagar ;) Veckan som kommer har vi föreläsningar hela veckan, plus att jag ska jobba natt både på tisdag och onsdag. Måste se till att sova ordentligt övriga nätter, så att jag blir ordentligt frisk till på söndag då jag ska gå första introduktionspasset på Neonatal. Längtar så himla mycket, så det vore väl typiskt om jag skulle vara sjuk så att jag inte kan gå. =/ Men det tänker jag inte vara! =)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0