Energi!

Ja, jag vet inte varför, och inte hur jag har fått den. Men en massa energi har jag iallfall, och den verkar inte ta slut heller. Jag tror bestämt att det är vädret som är orsaken, kan man bli annat än glad och pigg av detta väder?!?! =) Har fått rätt mycket gjort på em, så jag är väldigt nöjd med det här energitillskottet, hoppas bara att det håller i sig natten igenom! =)

På em/kvällen har jag:

* Ätit glass med Claire och Johan
* Pluggat rätt mycket inför tentan på onsdag i organisation och ledarskap
* Varit till affären en gång till, denna gång för att handla lite saker till middagen
* Lagat jättegod mat till mig själv bestående av kotletter, pommes och vitlökssås. Inte så avancerat, men bra blev det! =)
* Städat hela lägenheten
* Diskat
* Gått flera vändor till soprummet med skräp från balkongen.
* Skurat golvet på balkongen, samt utemöblerna.

Ja, det var nog allt. Kändes inte som lika mycket nu när jag skrev ner det. Men pluggandet var ju flera timmar, så det kanske är orsaken. Har iallfall varit aktiv hela em/kvällen, och det känns rätt bra!

Så nu är det iallfall rent och fint ute på balkongen, så är det lika fint väder imorgon som det är idag, så blir det frukost på balkongen imorgon innan jag kryper ner för att sova. Ända gången det är sol på våran balkongen är ju på förmiddagen innan klockan 11 typ, så är bäst att passa på!

Nej, ska ta och göra i ordning några mackor till natten, och sen ska jag läsa lite mer i min pluggbok, innan det är dags att gå till Claire. Ska gåt ill coop påvägen och handla lite åt matilda, så ska se till att vara ute i god tid! =)

Hoppas att alla har en toppenkväll i det här underbara vädret!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0