Fabian

Här har vi varit igång ett par timmar nu, Fabian har sovit här inatt, så strax efter 7 så tyckte han att det var dags att gå upp. Fast då satte vi på Byggare Bob, så fick ha titta på tv en stund och vi fick sova en stund till, eller iallafall ligga och dra sig en stund. =)

Kom hem från praktiken vid 21.30 igår, då hade Fabian precis vaknat och var jätteledsen, så vi satte oss i soffan och myste och tittade på film en stund tills han somnade om igen. Dom hade under kvällen bakat muffins, så det åt jag några stycken när jag kom hem, dom var supergoda och väldigt kladdiga =)

Fabian har tjatat hela morgonen på att vi ska gå ut så att han kan cykla, men när vi gick ut för en liten stund sen så tyckte han att det var alldeles för kallt, så då gick vi in igen. Ska lämna honom på dagis vid 10, så vi kan ju vara inne och leka en stund innan det är dags att gå.

Idag blir det att plugga, och sen tänkte jag faktiskt ta och baka bullar, kom på det igår på praktiken, för det var någon som pratade om nybakta bullar, så jag blev jättesugen. Och Simon fyller ju faktiskt år snart, så lika bra att börja! =) Så köpte de ingredienser som saknades, på vägen hem igår, så nu har jag allt hemma så det är bara att sätta igång sen.

Tror att vi ska gå förbi Werra när vi har lämnat Fabian på dagis, fast jag vet inte om hon är hemma, kan vara så att hon skulle jobba idag, men det visar sig! =)

Nu tittar Simon och Fabian på tv, så kanske ska fixa lite med mitt seminariearbete sålänge, vore skönt att bli klar. =)

Ikväll blir det mys med Simon, eftersom han åker imorgon =/. Blir lite god mat, en flaska vin och mys i soffan! <3

Det är så härligt väder idag, hoppas att det håller i sig hela dagen, för då kanske man kan grilla ikväll, det vore gott! =)

Hoppas att alla får en bra dag i det fina vädret!

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0