Fint väder och en massa energi

Hade jättesvårt att somna igår, så somnade nog inte fören efter 1, så var lite seg när klockan ringde vid 7. Låg kvar i sängen till kvart i 8 typ, då kom Simon hem från jobbet med färskt bröd. Så då blev det frukost. Sen åkte jag iväg och storhandlade. Kom hem igen vid halv 10, så sen dess har jag suttit och pluggat. Önskar jag kunde vara ute i det fina vädret istället, men tyvärr inte så mycket att göra när jag har en massa saker att göra klart.

Simon sover, så jag kan inte ens dra upp persiennerna och få in sol den vägen, suck =P

Nej, ska ta och fortsätta med min etiska rapport, sen är det dags att hämta hit Molly, och sen blir det praktik 13.30-22. =) Är inne på sista veckan nu, det känns faktiskt väldigt tråkigt, trivs så himla bra, så vill inte sluta. =(

Men nu är det bara knappt 4 veckor till jag ska gå första introduktionspasset på neonatal. Längtar så himla mycket! =D

Ha en härlig dag i solen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0