Föreläsning

Ja, idag var första föreläsningen i Barn och ungdomskursen, men måste säga att den inte var så värst intressant. Bara en massa årtal, men antar att den kommer att bli bättre. Föreläsningarna framöver låter verkligen intressanta! =)

Sitter nu och och pluggar till omtentan på lördag, vet inte vad jag ska plugga mer på, så antar att jag kan det. Men blir att plugga lite mer imorgon, men ska även plugga inför onsdagstentan tillsammans med Claire också. Men först blir det att sova till 11.30 eller nåt, eftersom jag ska jobba inatt. Sen blir det lite tårta hemma hos Werra eftersom hon fyller år, SEN blir det plugg!

Pratade med pappa förut idag, det var ett bra samtal, känner mig ofta bättre till mods efter att jag har pratat med honom. Han är bra min pappa! <3

Ska ta och lägga maten i matlådor och diska kastrullerna, sen ska jag snart åka till jobbet!

Hoppas att alla har haft en bra dag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0