God Morgon!

Energin höll i sig hela natten, vet inte vad som hänt riktigt, var inte trött alls. Kände mig inte ens speciellt trött när kröp ner i sängen vid halv 8, men lite trött var jag nog, för jag somnade nästan direkt när jag la huvudet på kudden. =) Sov fram till 12, och visst var jag lite seg när klockan ringde, men efter en halvtimmes segande i sängen så kände jag mig riktigt pigg. =) Så nu har jag läst ut organisation och ledarskapsboken, så nu är det bara att plugga in alltingl. Känns ändå som att jag har lite koll, men helt klart så behlvs det mer pluggande.

Så nu håller jag på och steker korv, för att inta dagens lunch, korv med bröd! =)

Sen så är det plugg som gäller, med undantag för lite pauser som ska bestå av att tvätta, sen tror jag att jag ska baka lite inför Simons födelsedag! Var tänkt att jag skulle baka lite redan igår, men det blev aldrig av. Var ju så varmt, så kändes inte så lockande att sätta på ugnen och göra lägenheten ännu varmare.

Älskar de här dagarna när jag har så mycket energi, känner mig så glad. Har varit en jobbig period nu ett tag, men det känns som att det har vänt! Tror att dagen i Stockholm med mamma hade stor inverkan på detta. Vetskapen om att Simon kommer hem på tisdag gör nog sitt också! Det händer så mycket roligt nu de närmsta veckorna, och förhoppningsvis så kommer det fler dagar med väder som igår, så det finns ju en miljon anledningar att vara glad. =) Ska verkligen försöka ta tillvara detta, och försöka se positivt på saker, även om det kommer dagar som inte är lika roliga, för dom kommer ju alltid. För det är ju faktiskt mycket roliga att vara glad och pigg. Man får så mycket gjort också, och bara det gör en glad!

Nu ska jag gå och äta lunch, sen sätta fart med pluggandet, för vet ju inte hur länge min energi håller i sig idag, eftersom jag bara har sovit 4 timmar, så gäller att passa på så länge det håller i sig! =)

Hoppas att alla har haft en trevlig helg, och att ni utnyttjade det underbara vädret igår! <3

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0