Grattis Älskling! <3

Idag fyller min älskling år, så nu är vi lika gamla, iallfall för ett tag. =) Dagen har varit rätt härlig!  Fick sluta tidigare från jobbet då jag haft väldigt ont i bihålerna både igår och inatt, plus att jag kände mig som en zombie eller nåt. Så kom hem redan strax före 7, var rätt bekvämt att kunna åka bil hem också! =)
Hade köpt med mig färskt bröd hem från bageriet, så gjorde i ordning frukost på sängen åt Simon, så det blev lite mys innan det avr dags att sluta ögonen för några timmar.

Vaknade och gick upp vid 12, började fixa i ordning fikat inför när gästerna skulle komma. =)

Eftermiddagen blev mysig, blev rätt mycket folk här! Först kom Fredrik och Niklas, och sen rullade det på. Claire, Matilda och Fabian, Werra med Leo och Molly och sen Leif, Siv och Gösta. Alla gillade fikat jag gjort, och jag tror att alla hade trevligt. Jag, Matilda och Werra gick rätt snabbt ut med barnen för att gunga och leka i sandlådan, var lugnast så! =)

När alla hade gått hem så bestämde jag och Simon oss för att ta en sväng till marieberg, är så skönt att kunna göra det när man vill. Jag ville köpa ett nytt skärblad till min skärmaskin, och Simon ville titta lite på kläder, då han fått en del pengar och ett presentkort i födelsedagspresent!
Tyvärr var skärbladen slut på Panduro i Marieberg, så jag hoppas verkligen att dom har i stan imorgon, annars blir det en väldigt tråkig helg, då jag hade tänkt använda den till rätt mycket scrapbooking! =)
Gjorde ett kort till Simon igår, och det är första gången på flera månader som jag tyckte att det var riktigt roligt, var rädd att jag hade tröttnat, men tror att jag har haft alldeles för mycket att göra. Men igår när båda omtentorna var gjorda samt vetskapen om att jag är ledig torsdag-söndag gjorde att jag på riktigt kunde slappna av, och kortet tog flera timmar att göra, men jag blev riktigt nöjd! Lägger in ett foto av resultatet. =)

Ikväll blir det lite god mat, godis och lite kortspel. Umgås och njuta av att vi är på samma plats igen! <3<3

Imorgon ska Simon och Niklas byta kylarfläkt på bilen, så jag tänker förhoppningsvis ägna min dag åt scrapbooking, samt plugg. Allt går åt pipsvängen om det inte finns några blad nere på stan, men det får bli morgondagens bekymmer ;)

Hoppas att alla har haft en härlig dag i solen och värmen. Nu har det dock gått över till regn och åska, men kan tycka att det är rätt mysigt det med! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0