Hög på socker och tentaplugg!

Ja, då var det torsdag då. Eftersom jag jobbade inatt så sov jag fram till 11.30, sen slängde jag i mig lite yoghurt innan det var dags att gå till Werra på födelsedagsfika. Gick förbi Mathilda på vägen och vi tog sällskap till Coop för att köpa blommor innan vi gick hem till födelsedagsbarnet. Som vanligt hade Werra bakat en massa godsaker och gjort en jättefin tårta, så när jag gick därifrån så var jag en aning sockerspeedad, men det kändes rätt bra, för jag behövde ju energin till plugget.

Claire bjöd på supergod sallad till lunch, och sen vart det lite plugg. Nu är jag hemkommen och sitter och samlar energi för att orka fortsätta pluggandet. Inför tentan på lördag så känner jag mig rätt redo, värre är det med tentan på onsdag, men den har jag ju iallafall några dagar till att plugga på. Så det ordnar sig nog. Tänkte att jag skulle ägna de 5 timmar jag ska spendera på bussen imorgon åt att läsa organisation och ledarskapsboken. Förhoppningsvis så fastnar något! =)

Gjorde ett kort till Werra som jag blev rätt nöjd med, slänger in en bild på det!


Ser lite platt ut, men är mer tredimensionellt i verkligheten. Blev rätt nöjd ändå! =)


Nu blir det plugg ett tag innan det är dags att krypa ner i soffan och se film! =) Är dödstrött redan nu.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0