Hundvakt! =)

Blev sovmorgon idag, det kändes som att det var välbehövligt! Så nu sitter vi och äter lite frukost, sen ska jag åka ner till stan en sväng, och Simon ska åka till Niklas och fixa med bilen. =)

Claire och Johan var nyss förbi med Molly, dom ska åka ner till Lund över helgen, samt åka förbi Göteborg på vägen helm och gå på bröllop, så vi ska vara hundvakt till måndag morgon. Jag har inga planer alls för helgen, så det gör mig ingenting att ha henne här, det är bara mysigt! =)

Känner mig inte helt kry... mitt huvud är helt tjockt, vaknade vid 5 och var helt täppt, fick nästan ingen luft! Men har ringt till vårdcentralen, och dom ska ringa upp mig om 25 minuter, så ska jag höra om jag kan få ett recept på Rinexin, för det funkar faktiskt! Mamma får det alltid, och jag känner att det sitter i bihålerna. Har inte lika ont som jag hade i onsdags, men kan fortfarande inte böja med ner och ta upp något från golvet, för då känns det som att hela huvudet ska sprängas! =(

Nej, kanske ska ta och klä på mig, så att jag kommer iväg till stan någon gång. Molly ska få följa med Simon ut på landet, det tycker hon nog om! =)

Det känns konstigt att det är fredag, för mig känns det som söndag, eftersom jag var ledig även igår.. Men känns underbart att det bara är fredag och att jag är ledig HELA helgen! =)

Hoppas att alla får en bra dag, trots frånvaron av solen! =)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0