Jag mår bra! =)

God Morgon! Jag somnade rätt sent igår, tror klockan var över 12, och ändå var jag pigg när jag vaknade strax före 7. Blev väckt av att Molly ville ut och kissa, och hade tänkt att jag skulle fortsätta sova sen. Men när jag la mig så kände jag mig pigg, och då är det bara dumt att ligga kvar, för om jag hade somnat så hade jag varit supertrött när jag vaknat sen. Så jag har utnyttjat morgonen till fullo, har bakat en rulltårta (som blev misslyckad), samt en omgång havreflarn. Har även pluggat en del inför tentan på onsdag, och nu ska jag och Molly strax gå till Claire, för att sen åka ner till skolan för föreläsning. Ja, inte Molly då ;)

Lånade Claire och Johans bil igår, när jag var och tittade på bilen, och när jag lämnade tillbaka den så fick jag Molly med mig hem som sällskap. Så att jag inte skulle känna mig så ensam! <3<3

Idag har vi som sagt föreläsning, slutar 15. Då blir det en snabb vända på stan, har några saker jag måste fixa. Sen blir det plugg tillsammans med Claire, och dagen avslutas med att åka och hämta våran bil! =) Känns som en bra dag! Allt är så mycket roligare när man är pigg, man känner sig så nöjd när man får en massa saker gjorda! =)

Nu ska vi gå!

Ha en bra dag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0