Leo 8år!

Kvällen igår var riktigt lyckad! Började med grillning och förfest hos Claire, skitgod mat, en massa vin och lagom med folk. Perfekt alltså. Sen vid 12 drog vi ner till kåren, det var faktiskt ett misstag, hade varit betydligt roligare att ha stannat hos Claire. För det var alldeles för mycket folk. Gick inte att hänga in nåt i garderoben, så vi fick bära på jackorna, sen gick det typ inte att dansa, och inte komma fram till baren. Men men, så kan det vara. Stannade iallfall till 2, sen blevd et korv på publicum innan det blev en promenad hemåt! Sammanfattningsvis en lyckad kväll!

Dagen idag har varit seg, vaknade till liv vid 11, beställde pizza vid 12, som vi fick vänta 1.5 timme på. Sen vid 15 så var det kalas för Leo som fyllt 8år! En massa goda kakor, en superfin och jättegod tårta, samt en massa vilda barn. Trevligt alltså! Dock var man en aningens seg när man kom hem, och jag önskade att jag fick gå och lägga mig för natten. Men det gick ju inte, då jag skulle jobba, så blev att kolla på en film i soffan med Simon innan det var dags att rulla nerför backen mot jobbet!

Börjar känna mig lite seg, men inte så många timmar kvar tills jag slutar nu och får åka hem och sova. 4 timmar ungefär. Då blir det att sova till 13 ungefär, sen måste jag ta mig i kragen och sitta några timmar med plugget. Har varit lite dålig disciplin i helgen, men det ska jag ta igen imorgon. Helgen är ju inte slut än! =)

Hoppas att ni sover gott! =)

Bilder från kalaset kommer upp imorgon!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0