Ny kurs

Idag mår jag mycket bättre, men är fortfarande väldigt trött och har lite ont i halsen. Tog mig iallafall ner till skolan på kursintroduktionen! Den här kursen kommer bli toppen! Superintressanta föreläsningar som man verkligen vill gå på. Tycker till och med att det är tråkigt att föreläsningarna idag och imorgon är inställda, för har längtat så mycket efter den här kursen. Men på onsdag har vi iallfall en föreläsning, och sen är vi lediga till måndag. =) Så ska ägna morgondagen åt att plugga till de 2 tentorna. Blir så skönt när dom är över, så att man på allvar kan ägna sig åt barnkursen!

Claire kommer och pluggar med mig om en stund, blir nog det enda pluggandet idag. Har legat i soffan och sett film, och sen blir det nog en till film ikväll skulle jag tro. Fick hem 2 nya filmer från lovefilm idag, och har ju sett en nu, som jag ska gå o posta om en stund, så får det nog bli den andra ikväll.

Fick erbjudande om att jobba inatt, men var smart nog att tacka nej. Är ju inte helt frisk, så känns som ett bra beslut, även om jag inte är tillräckligt sjuk för att jag ändå vill jobba lite. ;) Men ska ju jobba på onsdag, och sen hoppas jag på att få jobba på lördag.

Längtar tills på fredag då mamma och jag ska till Stockholm, det ska bli mysigt, och jag har jättemycket saker jag behöver handla, så det blir intressant hur många påsar jag får med mig hem. Har dock inte så mycket pengar att göra av med, men det får lösa sig! =)

Nej, ska ta och läsa lite i barnboken, det är så intressant! =)


Kommentarer
Postat av: SimonSimon

Vad bra älskling att du är bättre idag =)

Bäst att du läsr lite inför kursen ;) för när jag kommer hem om en vecka så tror jag att du inte kommer läsa lika mycket =) älskar dig <3

2010-05-10 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0