Sjuker!

Nu var det några dagar sen jag skrev, eller ja, nästan en vecka. Veckan som har gått har jag haft fullt upp, därav bloggtorkan. Har varit sjuk nu i 1.5 vecka och det vägrar att släppa, börjar vara riktigt trött på det här nu! Så idag stannade jag hemma från skolan för att sova ut, och det var riktigt skönt faktiskt! Tyvärr hade det inte riktigt lika bra effekt på förskylningen som jag hade hoppats. Jag är utvilad, men fortfarande täppt, och med viss hosta. Håller dock tummarna på att den är påväg tillbaka, vill inte behöva skippa första introduktionsdagen på neonatal, som jag har längtat efter den.

Idag blir det iallafall lite städning, och sen plugg för hela slanten. Ska även ta och städa ur bilen tillsammans med Simon, för imorgon så ska den få fälja med på en långtur till Eskilstuna/Malmköping, så då måste den ju vara fin! Fast om jag ska vara ärlig så är största anledningen till att vi ska städa den att annars gör farfar det imorgon. Han ska tvätta och vaxa den, och jag vet att om den inte är städad inne så kommer han att göra det! Så lika bra att göra det innan!

Sen ikväll vid 20 så kommer mamma, vi ska ta med mina cyklar till Eskilstuna inför sommaren, men vi har ingen dragkrok på bilen så därför så åker hon den här vägen. Så sover hon här och sen åker vi vidare imorgon bitti. =)

Solen skiner idag, det tycker jag om! Även om jag mestadels ska hålla mig inne idag, så blir jag glad av att solen skiner! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0