Sjuker

Jaha, då var det dags då. Sa för någon vecka sen att jag haft tur och klarat mig undan att bli sjuk den här vintern/våren, förrutom när jag var magsjuk, men nu åkte jag dit. Har sen igår haft jätteont i halsen, och idag har jag feber. Var på praktiken en stund idag, var sista dagen, men fick gå redan vid 10.45 pga av det var så lite att göra plus att det var min sista dag. Sen mådde jag ju inge vidare, så var rätt skönt att gå hem tidigt. Så eftermiddagen har spenderats i sängen, och nu ligger jag i soffan och ser på Grease. Funderar på om jag borde fixa nåt att äta, men orkar inte ta tag i det. Nu hade det varit skönt att haft Simon hemma.

Har blivit ändring i schemat så vi har bara 45 min kursintro imorgon, och sen är vi lediga till onsdag, det känns rätt bra. För som jag mår nu så skulle jag iallfall inte orkat gå till skolan imorgon, så får väl se om jag orkar ta mig dit på introduktionen, annars tror jag att man klarar sig utan det =P Får se hur jag mår helt enkelt. Har ju en del att plugga hemma också, en omtenta på lördag, och en på onsdag. Och på fredag ska jag åka till Stockholm med mamma, så då blir det inget pluggande! Ska även jobba på onsdag, så ska försöka ta vara på dagarna imorgon och på tisdag och plugga flitigt. =P

Nej, ska fortsätta se på filmen, men tänkte bara ge er ett livstecken! =)

På tisdag ska jag åka och titta på en sak som vi eventuellt ska köpa, det blir spännande! =)

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0