Slappardag

Idag har jag inte gjort mycket, i och för sig så kändes det som att jag hade sprungit ett par mil eller nåt när jag kom tillbaka från stan. Och ändå hade jag åkt buss åt båda hållen, samt gått på stan i max 25 minuter. Det kanske är ett tecken på att man inte mår riktigt bra. Så när jag kom hem så blev det ryggläge i soffan läsandes kursboken i Barn och ungdomskursen. Den är riktigt spännande faktiskt, och det händer inte ofta när det gäller kurslitteratur! Älskar den här kursen! =)

Efter någon timme i soffan så började jag sortera mina scrapbookingsaker, då jag en massa förvaringsaskar när jag var på stan. Dock hann jag bara halvvägs då Matilda skickade ett sms och frågade om jag ville komma ut till lekparken en stund, och det kunde jag väl göra. Så satt där med henne en timme ungefär innan Simon kom hem och vi åkte ner till apoteket för att köpa Rinexin åt mig.

Efter det så tände vi grillen och grillade kött, svampar och banan inlindat i bacon. Mums =) Satt ute på balkongen för första gången i år! MYS

Sen blev det lite kortspel, vi var ju tvugna att spela klart omången av ginrommi som vi påbörjade igår. Sen tittade vi lite på Så ska det låta innan Simon åkte till jobbet. Och sen han åkte så har jag suttit här vid skrivbordet och scrappat, det är superroligt! Var så länge sen! Så ska fortsätta med det, innan det är dags att krypa i säng, är rätt trött... Men tänkte att jag skulle försöka vara vaken en stund till så att jag kan sova lite längre imorgon istället, eftersom Simon ändå ska sova! Och sover vi båda två så kanske Molly också sover om vi har tur! =)

Hoppas att alla har en trevlig fredagskväll! Det har iallafall jag, även om jag såklart hade önskat att Simon var hemma istället för att jobba, men det är inte så mycket att göra nåt åt. Är ju storhelg så han tjänar nästan lika mycket som i Norge ;)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0