slappdag

Ja, idag har jag inte gjort så mycket.. Har pluggat en del, men det är också det ända.. Klev inte upp ur sängen fören efter 12, det var underbart! Dock så känenr jag mig fortfarande inte bättre. Har väldigt svårt att tro att jag kommer kunna gå intro på söndag! Får sätta min tilltro till att jag kan gå på måndag iallfall! =)

Nu ska jag snart börja med maten, och även ta en omgång till med pluggandet. Simon har lovat att han ska damsuga, då jag känner att det är för jobbigt. Jag har gjort resten av städningen! =)

Blir inget skrivet i helgen, då jag inte har någon tillgång till dator, men kommer uppdatering om jobbet på måndag kväll när jag kommer hem. Om jag nu kan gå dit! =/

Hoppas att alla får en trevlig helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0