Stockholm + tenta

Jaha, då var iallfall en tenta avklarad, bara den på onsdag kvar nu, sen kan jag på allvar ägna mig åt barn och ungdomskursen. Och förhoppningsvis så ska jag inte behöva göra om den här tentan några fler gånger nu, för den kändes iallfall rätt ok.
Ska ta och sen klart på filmen jag började titta på igår kväll, och sen blir det att sätta lite fart. Tänkte städa lite, baka inför på torsdag samt plugga inför tentan på onsdag! Och sen blir det jobb inatt! Känns ändå som en rätt bra dag! =)

Gårdagen var toppen! Den tillbringades i Stockholm med mamma, och vi hade faktiskt rätt skapligt väder. Ingen sol, men ändå rätt varmt, man kunde till och från gå i bara en tunn kofta. =) Det var även tillräckligt varmt för att sitta ute på Hardrock cafe och ta en öl, det är sommar det! =) Blev även en del inhandlat, så även om jag är en aningen fattigare, så är jag väldigt nöjd med alla inköp. Var bara saker som jag beövde, så ingen fara på taket! Tycker att jag var värd att unna mig lite nya kläder! =) Blev även två presenter inköpta, en till pappa och en till min älskling! =) Summa sumarum så var det en toppendag!

Nej, ska ta och göra mig ett par äggmackor och titta färdigt på Shrek 3. =)

Hoppas att alla får en fin lördag, trots det gråa vädret!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0