Tårar...

... rinner ner för mina kinder. Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Känner mig så fånig. Han ska ju bara vara borta 11 dagar, det kommer gå jättefort. Har en del jag ska göra udner tiden också, men känner mig just nu som världens ensammaste. Tror att det är för sommaren, att det känns så tungt för att jag vet att vi inte kommer ses så mkt i sommar.


Nej, få ta och rycka upp mig, så här kan jag ju inte ha det!  

Nu ska jag fixa det sista med seminarieuppgiften, sen får det gå som det går imorgon! Orkar inte plugga mera!

 


Kommentarer
Postat av: anna

lilla gumman vad söt du är! det är ju positivt att du saknar honom och inte bara tycker det är skönt att han åker iväg ;) Man lär sig att uppskatta varandra mer när man är ifrån varandra :) puss

2010-05-07 @ 00:14:24
Postat av: Cecilia

Tack vännen! <3 Jag saknar dig så mycket! Vi måste ses snart! =) Puss

2010-05-07 @ 07:04:43
Postat av: Cecilia

Tack vännen! <3 Jag saknar dig så mycket, vi måste ses snart! Puss

2010-05-07 @ 07:05:42
Postat av: Anna

Tiden bara rusar iväg! och snart e de sommar oxå!!!:D puss

2010-05-08 @ 17:10:06
Postat av: Cecilia

Ja, snart är det sommar! =D Som jag längtar, då ska vi ses MASSOR! Ska gå intro 30 och 31 maj. Sen går flyttlasset helgen därpå sen! <3<3

2010-05-09 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0