Trött och less!

Blää, jag får ingenting gjort. Seminariet är imorgon och jag är inte riktigt klar. Framförallt så saknar jag fortfarande reflektionerna, vilket kanske inte är så svårt egentligen, men får inte till det någe bra, men har ju tills ikväll på mig iallafall. Ska åka ner till kontoret snart och sno lite OH-papper, så att jag har nåt att stödja mig på på presentationen. Känner verkligen inte för att stå i 40 min och prata om ett fall som jag knappt vet nåt om, jag har liksom träffat min patient 2 ggr, så känner att jag inte har så mycket att säga. Men förhoppningsvis så tar dom hänsyn till det, får väl göra så gott jag kan!
Sen är det en etikrapport som ska vara inne senast imorgon också, men den är i princip klar den med, men känner att det fattas något. Så ska väl se om jag kan komma på vad det är, annars skiter jag i det och skickar in den iallafall =P

Sen finns det en annan jobbig sak, Simon åker idag. Börjar bli trött på det här, vill bara ha honom hemma. Fast det har varit jobbiga veckor nu när han har varit hemma också, för känns som att vi knappt träffats, inte haft någon tid tillsammans. Jag har haft praktik, plus att han har jobbat rätt mycket natt. Och det ska jag inte säga nåt om, för han behöver ju pengarna då han inte fått dom från Norge än, men känns ändå väldigt jobbigt, för jag känner mig så ensam. Och nu väntar 11 dagar till utan hans närhet, fan, hur ska sommaren gå?!?! Tycker att allt känns väldigt jobbigt! Men det är bara att bita ihop, och i höst ska vi ha en underbar vecka i solen tillsammans! Längtar massor!!

Nej, ska ta och rycka upp mig, äta lite lunch och säga hejdå till min älskling, sen gör klart uppgifterna sen blir det att slappa resten av dagen!

Sen väntar jag även på ett besked... hoppas hoppas! Blir det som jag vill så blir hösten ett äventyr! =)

Nej, lunch och kramar var det! =)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Du vet, det löser sig alltid! Och det är särskilt skönt när det löser sig när man inte trott att det ska det. Och du, det kommer att gå jättebra i sommar för er! Det finns ett citat från en film i min blogg...ta en titt på det! ;)

kram

2010-05-06 @ 15:54:36
URL: http://guldvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0