Vinkväll hos Claire och hångel med hunden!

Nyss hemkommen från Claire, vi har pluggat och druckit vin. Pluggade fram till 22, och efter det har vi druckit vin och pratat en massa, Har suttit ute på hennes "altan" under en filt och med tjocktröjor! Riktigt mysigt! Och underbart att bara sitta och prata en massa, tror att vi båda behövde det! Är så glad att jag har Claire, hon är den bästa! <3<3 Som jag ska sakna dig i sommar!

När jag skulle gå så lutade jag mig mot Molly samtidigt som jag sa nåt, vilket ledde till att hon stoppade upp tungan i gommen på mig! Haha... lite hångel är väl aldrig fel! ;)

Nu ska jag sova! Nattinatti!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: weronicha

hahahahaha fan va najs me lite vardagshångel ;D hahaha

2010-05-25 @ 18:35:49
URL: http://myspysivitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0