Ett ordentligt bakslag

Nu har våra gäster gått och vi slötittar lite på "bonde söker fru".. Fick blommor och fina presenter. Av simons pappa och Siv fick jag ett knivset, och av hans mamma och H-I fick jag en blomma, ett kamerafodral och ett presentkort på Panduro Hobby! =)








Hade även handledning idag, och måste väl säga att nu kom bakslaget jag vetat skulle komma någon gång under uppsatsen, får bara hoppas att vi inte stöter på fler av denna storlek. Klart det kommer att komma fler motgångar, men förhoppningsvis inte av denna storlek. Kändes riktigt tungt när vi gick från skolan, men bara att bita ihop och ta nya tag imorgon!

Nu ska jag snart ta och bädda ner mig i sängen, fryser riktigt ordentligt, och känner mig inte helt kry! Vill inte bli sjuk nu, för då måste jag ju ställa in festen på fredag, och det vore ju tråkigt!!

Simon åkte precis iväg till jobbet, ovanligt va?!?! :P Kanske ska ta och pyssla lite, har inte blivit nåt gjort alls på hela veckan, trots att jag nästan varje kväll skrivit att jag ska pyssla, så har jag sen kännt mig så omotiverad, så det har inte blivit nåt av det.. Skulle gärna visa upp det jag gör, men just nu håller jag på med julkorten, och de kan jag ju inte visa upp ;)
Förresten, är det nån som kan tipsa om någon bra scrapbookingblogg? Och då är jag inte ute efter någon som har en butik, och även driver en blogg, utan vill gärna läsa någon som endast "hobbypysslar". För de som har butiker har oftast tillgång till så mycket saker, som vi "vanliga" inte har. Så vore väldigt tacksam för tips!

Hoppas att ni har en trevlig kväll!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Tack så mycket! :) Grattis i efterskott, förresten! :)

2010-11-24 @ 22:15:13
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Sandra

pyssel.net tipsar ofta folk om sina egna bloggar, men många av dem verkar ju äga allt i pysselväg :P

2010-11-25 @ 10:05:01
URL: http://stillbildsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0