Fabian

Har ikväll underbara Fabian här som ska sova över. Nyss hemkommna från en sväng till Kumla, där vi inhandlade scrapbookingsaker till helgens julkortsgörande till mig och en försenad födelsedagspresent till Fabian. Han och simon gick till leksaksaffären medans jag roade mig på pysselaffären. Han fick själv välja ut vad han ville ha, och valet blev bilar =)










Påvägen till Kumla så åkte vi till Lithells för att köpa lite korv i deras butiksförsäljning! =) Deras korv är så god!! Mamma och pappa ville också ha, så därför passade vi på att åka dit idag, eftersom vi ska åka till Falun imorgon! =)

Nu är det dags för mat!

Kram

Kommentarer
Postat av: måna



=) Jag undrar vem av dem som har roligast....

Simon eller Fabian ??

Kul att det blev lite shopping

ha ´en bra helg i Falun ...och var uppmärksam på vägen !

<3 u 2

2010-11-11 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0