Fått rätt mycket gjort!

Tycker själv att jag har varit ganska så effektiv idag, om jag får säga det själv. =)

Har:

* Nästan skrivit klart seminarieuppgiften, det sista ska jag skriva strax.

* Läst på till c-uppsatsen

* Tränat

* Varit och handlat med Fabian. Köpte både mat och blommor.

* Städat lägenheten

* Bakat bröd



Ska sitta vid datorn nån timme till, sen blir det sängen! Så att jag är full med nya krafter inför en ny dag med c-uppsatsskrivande tillsammans med Claire!

Imorgon kväll kommer pappa och hälsar på, han ska på kurs eller konferens här i Örebro måndag och tisdag, så han sover äver här! Ska bli trevligt att träffa honom, var ett tag sen!

Lägger in en bild på hur det blev i min balkonglåda efter shoppingen! Enkelt, men ändå snyggt! =)

Hoppas att ni haft en trevlig helg!




kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0