God Morgon!

Härligt med fredag!! =D

Fabian sov ända till 7 idag, så känner mig skapligt utvilad iallafall. I vanliga fall brukar han vakna vid 5.30, så måste säga att jag uppskattar 7 lite bättre! =) Var en lyckad födelsedagspresent iallafall, för han hade bilarna brevid sig på madrassen när han sov, och det första han skulle göra när han vaknade var att leka med bilarna, så jag halvsov en stund till medans han lekte med bilarna i vardagsrummet! =)




Nu har jag precis kommit till Claire, uppsatsskrivande står på schemat, precis som vanligt! =) Ska göra ett ordenligt ryck med bakgrunde, så att vi känner att vi faktiskt kommer någonstans =) Ska bara skriva halvdag idag, då jag och Simon vid 13 ska åka till Falun. =)


Effektivitet var det ja, dags att sätta fart! =)


Vad ska ni göra i helgen??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0